top of page

Diagnostika

Provádíme sériovou i paralelní diagnostiku.

A jaký je mezi tím rozdíl ?

Sériová diagnostika obnáší připojení diagnostického přístroje k řídící jednotce vozu nejčastěji prostřednictvím diagnostické zásuvky OBD2. Následně dojde k vyčtení chybových záznamů, vyhodnocení dat a testování elektrických komponent vozu. Dále lze tímto způsobem přizpůsobit řídící jednotku po její výměně, nastavit servisní interval nebo třeba provést nucenou regeneraci DPF filtru.

Paralelní diagnostika využívá měření elektrických veličin. K tomu je zapotřebí multimetr, osciloskop a další příslušenství. K čemu je tento postup vlastně dobrý, když sériová diagnostika určí závadu a mechanikovi zbývá už jenom ji odstranit ? Tak tomu je bohužel  jen ve výjimečných případech, a poroto se zabýváme i paralelní diagnostikou, která nám umožní přesněji určit závadu a předejít tak  výměnám dílů které nevedou k odstranění závady.

 

Disponujeme sériovými diagnostikami pro značky BMW, MINI, ŠKODA, VW, SEAT, AUDI a FORD.

Pro vozy ostatních značek využíváme profesionální multiznačkovou diagnostiku BOSCH KTS 560.

Pro složitější záležitosti máme k dispozici automobilový osciloskop Texvik.

Ceník

Sériová diagnostika - od 750,-

Paralelní diagnostika - dle aktuální hodinové sazby

bottom of page