Diagnostika
Provádíme sériovou i paralelní diagnostiku.
A jaký je mezi tím rozdíl ?
Sériová diagnostika obnáší připojení diagnostického přístroje k řídící jednotce vozu nejčastěji prostřednictvím diagnostické zásuvky OBD2. Následně dojde k vyčtení chybových záznamů, vyhodnocení dat a testování elektrických komponent vozu. Dále lze tímto způsobem přizpůsobit řídící jednotku po její výměně, nastavit servisní interval nebo třeba provést nucenou regeneraci DPF filtru.
Paralelní diagnostika využívá měření elektrických veličin. K tomu je zapotřebí multimetr, osciloskop a další příslušenství. K čemu je tento postup vlastně dobrý, když sériová diagnostika určí závadu a mechanikovi zbývá už jenom ji odstranit ? Tak tomu je bohužel jen ve výjimečných případech, a poroto se zabýváme i paralelní diagnostikou, která nám umožní přesněji určit závadu a předejít tak výměnám dílů které nevedou k odstranění závady.
Disponujeme sériovými diagnostikami pro značky BMW, MINI, ŠKODA, VW, SEAT, AUDI a FORD.
Pro vozy ostatních značek využíváme profesionální multiznačkovou diagnostiku BOSCH KTS 560.
Pro složitější záležitosti máme k dispozici automobilový osciloskop Texvik.
Ceník
Sériová diagnostika - od 750,-
Paralelní diagnostika - dle aktuální hodinové sazby